środa, 14 maja 2014

Korekta głowicy cd

Wczoraj nie dałem rady, więc dziś pokażę resztę prac nad głowicą. Korekcie podlegały oczywiście wszystkie kanały. Poza tym wyczyściłem wszelkie nagary itd. Efekt w sumie wizualnie wyszedł niezły, zadziorów się pozbyłem, kanały są odrobinę większe, zobaczymy jakie kreski wypluje hamownia po dotarciu pieca.
Efekt końcowy walki dremlem wyglądał tak:






Naturalną koleją rzeczy było dopasowanie, do poprawionych kanałów w głowicy, kolektorów. Jednak przy nich nie było tyle pracy, chodziło w sumie tylko o to, aby nie było żadnych nagłych załamań na styku głowica kolektor. Do tego wszystkiego dostało się również uszczelkom. Zabieg dremlem przeszedł ogólnie bez większych problemów, a samo urządzenie spisało się bardzo dobrze. Zdjęć uszczelek niestety nie mam, więc zapodaję tylko kilka fotek kolektorów.


Przy takich pracach piekielnie ważne jest dobre oświetlenie. Ja sobie świeciłem lampką przykręcaną. A przykręciłem ją o tak:
Przynajmniej był jakiś pożytek z tej kupki żelastwa w której było tysiąc zł w samych częściach...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz