sobota, 3 maja 2014

Zostałem blogerem?

Cześć!
Pierwszy post, na pierwszym blogu. Heh...
Pewnie jego jakość będzie taka sobie, bo marny ze mnie publicysta, ale postaram się nie zanudzić i pokazać trochę ciekawych rzeczy. Noo spróbować mogę poprowadzić tego bloga ;)
Do tej pory udzielałem się na forach, głównie motocyklowych. Tam zamieszczałem relacje z przeprowadzonych przy moich pojazdach pracach. Teraz spróbuję dzielić się efektami prac w bardziej ogólnodostępnej formie.
Na dobry początek (bo każdy lubi obrazki ;p) link do mojego profilu na bikepics, gdzie jest cała masa zdjęć moich motocykli. Moje bikepics

Docelowo na garagestory będą opisy dotyczące samochodów i motocykli. Zobaczymy jak i co z tego wyjdzie.

I pierwsze blogowe foto, kluczyki od Alfy i TDM z Turbixonami by Maiecka. Wyjątkowymi Turbixonami... :) Uwielbiam te stworki i mają dla mnie ogromną wartość. Brązowy jak widać swoje już przeszedł, ale i tak dzielnie pilnuje kluczyków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz